تکذیب جریمه گل محمدی و باقری از سوی باشگاه پرسپولیس

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس جریمه ۱۵ و ۲۰ درصدی گل محمدی و کریم باقری اعضای کادر فنی خود را تکذیب کرد.

در حالی که گفته می‌شود یحیی گل محمدی و کریم باقری سرمربی و مربی تیم فوتبال پرسپولیس  به علت انتشار  مطالبی در اینستاگرام با جریمه ۱۵ و ۲۰ درصدی از مبلغ قراردادشان مواجه شدند، اما این موضوع تکذیب شد.

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه کمیته انضباطی روز گذشته با حضور گل محمدی و باقری برگزار شد، اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.  

همچنین گل محمدی به دادسرا نیز احضار شده بود و در روز‌های آینده باید راهی دادسرا شود. علاوه بر این، سرمربی سرخ‌پوشان   صفحه اینستاگرام خود را بست و به صورت موقت از فضای مجازی خداحافظی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اینها با مردم طرف هستند ... گلمحمدی
منتظر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آقای پولدوست ۴۰ میلیاردی تا فهمید قراره جریمه بشه صفحه اینستاگرام رو بست!حالا؟بعد از اینهمه توهین و حرف های غیر مستند و متهم کردن جمهوری اسلامی و خون کردن دل خانواده های شهدا.مماشات با این افراد کافیه به خاطر خون شهدایی که در این اغتشاشات دادیم باید با این افراد برخورد جدی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اگر واقعا اظهارات ساختار شکنانه بر علیه جمهوری اسلامی داشته اند , بایستی از باشگاه اخراج شوند . قطعا هواداران فهیم و وطن پرست پرسپولیس هم چنین افرادی را نمی پسندند . اینها هر چه دارند از ایران اسلامی میباشد و خلاف غیرت و جوانمردیست که از مشتی ارازل و اوباش هرزه و دشمنان , که دنبال تجزیه این مرز. و بوم هستند , حمایت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
به جهنم که خدا حافظی کرد . بره به اسفل السافلین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
پول بیت المال حرومتون که با تحریک جوونا کشور رو به دردسر میندازین
آخرین اخبار