۱۵۰ مددجوی بهزیستی خانه دار شدند

۱۵۰ واحد مسکونی از ابتدای سال تاکنون به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده است.

شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۱۵۰ واحد مسکونی با کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد ریالی به جامعه هدف بهزیستی واگذار شده و ۵۰ واحد مسکونی در قالب‌های خانوار‌های تک معلولی، خانوار‌های دو عضو معلول و بیشتر و سایر مددجویان عادی نیز در حال ساخت است.

او افزود: پارسال نیز ۳۸۰ واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی واگذار شده و تعداد واحد‌های تحویل شده از ابتدای طرح از سال ۸۸ نیز ۲هزار و ۷۵۰ واحد بوده است.

شرفی بیان کرد: همچنین در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک دو جانبه با بنیاد مستضعفان برای تأمین مسکن خانوار‌های شهری و روستایی دارای حداقل دو عضو معلول و بیشتر از ۵۳ سهمیه استان تاکنون تعداد ۱۶ واحد مسکونی شهری و ۱۷ واحد مسکونی روستایی به صورت خودمالکی در دست ساخت است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد: بعد از اعلام افزایش سهمیه کشوری در این قالب، بهزیستی استان نسبت به معرفی ۱۷۰ خانوار در مجموع شهری و روستایی برای دریافت کمک بلاعوض اقدام کرد که هم اکنون به عنوان سهمیه استان لحاظ شده است.

او ادامه داد: سقف کمک بلاعوض سازمان بهزیستی برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول و یا بیشتر در مناطق شهری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان است که در قالب تفاهم نامه دو جانبه از سوی بهزیستی و بنیاد مستضعفان برای تأمین مسکن این خانوار‌ها پرداخت می‌شود.

شرفی گفت: همچنین سقف کمک بلاعوض برای تأمین مسکن خانوار‌های تک معلول و سایر مددجویان عادی تحت پوشش در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.