عاملان تیراندازی به شهروند زابلی دستگیر شدند

با اقدام به موقع مأموران انتظامی عاملان تیراندازی به یک شهروند زابلی در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مرتضی جوکار  اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان ایرانشهر که منجر به قتل مالک موتور سیکلت با سلاح گرم شده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای پیگیری این قتل، متهم در شهرستان سراوان توسط پلیس شناسایی و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: این متهم سابقه‌دار که در پرونده خود جرائمی از جمله قتل، نزاع، درگیری و سرقت را هم داشته، به ارتکاب این قتل با سلاح گرم به انگیزه سرقت موتور سیکلت اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شهرستان ایرانشهر شد.

سرهنگ جوکار در تشریح جزئیات خبر دیگری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به‌سمت شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند که با حضور در صحنه و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان ناشناس یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سلاح شکاری به‌سمت یک جوان ۲۴ ساله تیراندازی کرده و پس از مجروح کردن آن به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی با اشاره به انتقال فرد مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان، بیان کرد: با توجه به رعب وحشت ایجاد شده در محل و حساسیت موضوع تیمی تخصصی از ماموران زبده پلیس شهرستان مسئول شناسایی و دستگیر عاملان تیراندازی شدند که در تحقیقات اولیه پلیس متهمان شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات قبلی با این جوان و با انگیزه انتقام‌جویی دست به این عمل زده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت با تلاش و اقدام به موقع پلیس سه نفر از عاملان اصلی این تیراندازی در کمتر از ۱۲ ساعت در مخفیگاههایشان دستگیر و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار