رزمایش جهادگران فاطمی ۶۵۰ عرصه استان مرکزی در حال اجرا است.

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در جمع خبرنگاران از  افتتاح ۱۰۵ پروژه محرومیت زدایی عام المنفعه از سوی این نهاد خبر داد.

سرهنگ فرامرزی افزود: افتتاح ۱۰۵ پروژه محرومیت زدایی عام المنفعه، توزیع ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه آب شرب روستایی در ۲۲ روستا به ارزش ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح ۱۴ جاده روستایی با تحویل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به ارزش ۲۸ میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.

او با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ اضافه کرد: بسیج کردن آحاد جامعه برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت در سطح کشور و ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت خواهی از جمله اهداف این رزمایش بوده که در راستای حضور کارآمد متخصصان، نخبگان، اساتید و مبلغان در خدمت رسانی به محرومین بسیار موثر است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به هفته بسیج و خدمت خالصانه جهادگران بسیجی در اردو‌های جهادی افزود: بسیج سازندگی استان مرکزی با سازماندهی ۳۰ هزار نفر جهادگر در قالب ۱۳۰۰ گروه جهادی با فعالیت در عرصه‌های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم و روستا‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.