حفظ شبکه حمل و نقل جاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محسن محمدنژاد سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بر ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره کرد و گفت: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با همه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل جهت عملیات راهداری را دارد.

محمدنژاد گفت: برنامه ریزی‌های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

او افزود: در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت کرده که ۳۰۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان و ۱۳ گردنه بطول ۷۰۰ کیلومتر گردنه برف گیر به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.