برگزاری برنامه میقات صالحین بسیج در هندیجان

مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج هندیجان گفت: حلقه‌های صالحین بسیج در برنامه‌ای تحت عنوان «میقات صالحین» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد  گفت: ماموریت تعلیم و تربیت بسیج، تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقای آن‌ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است.

او مباحث علمی، اعتقادی، معرفتی و مسایل اخلاقی را چهارچوب فعالیت‌های شبکه تربیتی بسیج عنوان کرد.

به گفته او حلقه‌های تربیتی بسیج از سال‌های گذشته تشکیل شده و گسترش بحث تربیت و حضور پررنگ در عرصه‌های خدمت‌رسانی به جامعه، رویکرد جدید این حلقه‌ها است.

حجت‌الاسلام حیدریان نژاد گفت: برنامه‌هایی از قبیل مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، پررنگ کردن فعالیت‌ها در فضای مجازی، حضور در مزار شهدا و خاطره‌گویی در مورد شهدا، جلسات بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این هفته توسط حلقه‌های صالحین اجرا شد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج هندیجان گفت: مهمترین برنامه در هفته پر افتخار بسیج، حضور حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه شهرستان‌ها تحت عنوان میقات صالحین می‌باشد که با حضور استادیار و امام جمعه هندیجان، سرگرد علوی زاده سرپرست ناحیه مقاومت بسیج هندیجان و برخی دیگر از مسئولان و پاسداران اجرا گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.