مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

سردار حجازى الگویى براى بسیجیان است

سردار صفوى گفت: شهیدحجازى به تفکرات بیشتر از زور بازو و تجهیزات اعتقاد داشت، همچنین بر تغییر باورها، اندیشه‌ها کار مى کرد.

سردار سیدیحیى صفوى در آیین نامگذارى و بزرگداشت سردار حجازى ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز صبح سخنان مقام معظم رهبرى در رابطه با هفته بسیج را شنیدید، اگر بخواهند یک مصداق و الگو به عنوان بسیجى به جوانان امروز و فرداى ایران عزیزمان بلکه براى جوانان جبهه مقاومت اسلامى معرفى کنیم قطعا سردار حجازى است.

وى افزود: بیش از ٤٠ سال از نزدیک با سردار حجازى کار کردم، او یک تفکر بسیجى و راهبردى داشت و براى انواع توطئه هاى جبهه استکبار و دشمنان داخلی ایران داراى تفکر و راهبرد بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: شهیدحجازى به تفکر بیشتر از زور بازو و تجهیزات اعتقاد داشت و بر تغییر باورها، اندیشه‌ها کار مى کرد.

وى بیان کرد: تفکر بسیجی شهید حجازی منجر به ریشه کن شدن تفکرات داعش شد و شهید حجازی به اندیشه و تفکر بیش از زور بازو و تجهیزات اعتقاد داشت و در جنگ نرم تغییر در باورها، اندیشه‌ها و ذهن‌ها کار می‌کرد.

سردار صفوى تصریح کرد: سال‌های عمر شهید حجازى منشأ خیر و برکت بود و هرکجا که رفت خبر و برکت داشت وی به مدت ۱۰ سال سکاندار بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد و برای هر پایگاه کاری را تعریف کرد.

وى در پایان گفت: شهید حجازی به لبنان رفت و در کنار حزب الله لبنان کار کرد وی جز دوستان صمیمی حسن نصرالله بوده است شهید حجازی هم تفکر و دانایی داشت و هم دارای اخلاق حسنه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار