مساله اصلی کشور حل مشکلات اقتصادی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: اغتشاش‌ها فروکش کرده و هم اکنون زمان پاسخگویی به ملت و حل مشکلات اقتصادی است.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به ماده ۷۵ گفت: آقای محمودزاده نماینده مهاباد دو سوال را در کمیسیون شورا‌ها مطرح کردند که سوال نخست او در خصوص کوله‌بری و کولبران بود.

او افزود: جمع‌بندی در کمیسیون مبتنی بر این شد که وزارت کشور ظرف مدت یک ماه، بازرسانی را برای بررسی موضوع اعزام کند تا مشکلات حل شود و اگر مشکلات حل نشود او می‌تواند دوباره در کمیسیون اعلام کند سوالش پابرجا است.

نماینده یزد و اشکذر ادامه داد: سوال دوم او در خصوص مرگ خانم مهسا امینی بود؛ با توجه به گزارش کمیسیون که نتیجه بررسی دقیق و مطالعات میدانی از سوی کمیته تحقیق بود و در صحن مجلس قرائت شد، سوال ایشان دیگر برای مطرح شدن، موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران و نمایندگان داده شد بنابراین طرح مجدد بر اساس رسالت کمیسیون و مأموریت ریاست مجلس به کمیسیون موضوعیت نداشت.

جوکار با اشاره به اینکه کشور متعلق به همه مردم است، افزود: چرا نمی‌گذارید آرامش به مردم برسد و دنبال ایجاد دغدغه خاطر برای مردم هستید؟ اکنون اغتشاشات فروکش کرده و زمانی است که باید به ملت پاسخ داده شود؛ اگر مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند باید به این موضوع بپردازیم نه اینکه در آتش اغتشاشات و فتنه بدمید، زیرا به نفع کشور و ملت نیست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت از نمایندگان مجلس انتظار دارند مشکلات آن‌ها را حل کنند، لذا نباید بنزین روی آتش فتنه‌گران ریخته شود، نباید خوراک و تغذیه برای رسانه‌های بیگانه از بهاییت، منافقین، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود تهیه نشود، بنابراین امروز باید خدمتگزاری خود را برای مردم اثبات کنیم و این مهم تنها نباید در گفتار باشد بلکه باید عملیاتی شود.

او اظهار داشت: برخی از روی احساسات حرف‌هایی می‌زنند در حالی که مردم دنبال این موضوعات نیستند و همان طور که حضرت آقا فرمودند صدای مردم در روز ۱۳ آبان بود که آمریکا و آدم‌های فتنه گر داخلی باید بشنوند.

جوکار خاطرنشان ساخت: در این حال نباید مجدد در داخل مجلس شورای اسلامی که مجلسی انقلابی است بیاییم به هر صورت طرح مسئله کرده و فتنه‌ای برپا کنیم و نگذاریم مردم به آرامش برسند، زیرا ناامنی و بی‌ثباتی به کشور ضرر می‌رساند و اقتصاد را دچار مشکل می‌کند.

او گفت: چه تعداد از نیرو‌های انتظامی و بسیج شهید شدند که با کمال صبوری در میدان حضور داشتند و در مقابل اشرار و اراذل و اوباش و منافقین به آن‌ها حمله شد و به شهادت رسیدند.

جوکار ادامه داد: امروز دوران بازسازی است، بنابراین باید همه ما به خصوص نمایندگان که پل ارتباط با مردم و حاکمیت هستند، ارتباط بین مردم و دولت را مستحکم سازند تا دشمنان جرأت آسیب رساندن نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار