حمایت دو هزار و ۶۶۳ حامی از ۴۳۵ فرزند معنویشان در آوج

رئیس کمیته امداد آوج گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۶۶۳ حامی بیش از یک میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان به ۴۳۵ فرزند معنویشان کمک کرده اند.

قربانعلی ملاحسنی رئیس کمیته امداد اداره آوج  گفت:  طرح‌های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود که در طرح اکرام ایتام، حامیان کمک خود را براساس توان به صورت مستقیم به حساب فرزند معنویشان واریز می‌کنند.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان از سوی با دو هزار و ۶۶۳ حامی به ۸۱ فرزند یتیم و ۳۵۴ فرزند محسنین تحت حمایتشان در شهرستان آوج اهداء شده که این کمک در شهر آوج بیش از ۷۳۱ میلیون تومان از سوی یک هزار و ۴۱۵ حامی به ۴۰ فرزند یتیم و ۱۸۶ فرزند محسنین بوده است.

رئیس کمیته امداد آوج اضافه کرد: در این مدت بیش از ۹۸۱ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه و بیش از ۲۶۰ میلیون تومان صدقه در چهار هزار و ۳۴۱ صندوق صدقات شهرستان آوج و بیش از ۴۹۳ میلیون تومان زکات، فطریه و کفاره و بیش از ۱۲۸ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۷۸۶ صندوق صدقات شهر آوج جمع آوری شده است.

وی افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان در ۱۱ مرکز نیکوکاری شهرستان آوج و بیش از یک میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان در ۶ مرکز نیکوکاری شهر آوج  توسط اعضای مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

ملاحسنی خاطرنشان کرد: در مجموع طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از هفت میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان کمک مردمی در شهرستان آوج جمع اوری و برای محرومان همین منطقه صرف شده است که از این میزان بیش از چهار میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان در شهر آوج جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا برای کک‌های غیرحضوری به محرومان شهرستان آوج از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* و برای کمک به نیازمندان آبگرم از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۲*۸۸۷۷* اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.