ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

استاندار لرستان گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است و این مهم باید با برنامه‌ریزی مناسب در دستور کار قرار گیرد.

فرهاد زیویار در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اظهار کرد: ستاد امر به معروف با کمترین امکانات در راستای ترویج ارزش‌ها اقدام می‌کند که کار بسیار بزرگ و قابل تقدیری است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ساختار‌های خدمت رسانی برای مردم، ادامه داد: برای خدمت به مردم باید به درخواست‌های آن‌ها توجه ویژه شود چراکه خدمت به مردم از آرمان‌های انقلاب است و برای خدمت رسانی بهتر به مردم باید با تدوین برنامه و نقشه راه اقدام شود.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات موجود در استان، اظهار کرد: تلاش مضاعف در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مردم ضروری است.

زیویار با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه، اظهار داشت: باید با همکاری سایر ادارات و نهاد‌ها فرهنگ غنی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود همچنین در بحث احیای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باید همه دستگاه‌ها و نهاد همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت سیاست گذاری در راستای ارتقای فرهنگ مطالبه گری، بیان کرد: تدوین سلسله جلسات با حضورعلما، اندیشمندان، نخبگان، اساتید و روحانیون برای تدوین برنامه و نقشه راه باید مورد توجه قرار گیرد همچنین همکاری ستاد امر به معروف ونهی از منکر، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت وآموزش و پرورش بستر اثرگذاری فرهنگی در جامعه است.

استاندار لرستان با اشاره به خلاء‌های اجتماعی و ضرورت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: بیماری کرونا و دسترسی کودکان ونوجوانان به اینترنت و گوشی، خلا‌های در جامعه ایجاد کرده است که باید با فرهنگ‌سازی برای مقابله با آسیب‌ها اقدام شود.

زیویار با بیان اینکه مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است، ابراز کرد: استانداری لرستان آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اظهار کرد: تقویت برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و زیر ساختی با مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌ها بستر ارتقای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.