واکنش فلیک به حذف از جام جهانی

سرمربی تیم ملی آلمان به حذف از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

 آلمان یکی از بدترین شب‌های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. شاگردان هانسی فلیک با اینکه کاستاریکا را ۴-۲ شکست دادند، ولی با توجه به شکست اسپانیا مقابل ژاپن این برد برای صعود آن‌ها از گروه‌شان کافی نبود.

هانسی فلیک، سرمربی مانشافت، در پایان بازی به خبرنگاران گفت: در نیمه اول ناراحت و عصبانی بودم، چون خودمان باعث شدین حریف قوی بشود. در همان نیمه سه یا چهار فرصت گلزنی داشتیم. ولی به لطف اشتباهات خودمان کاری کردیم حریف به بازی برگردد و سوار کار بشود.

تقصیر خودمان است؛ اسپانیا را مقصر نمی‌دانم

حذف ما امروز اتفاق نیفتاد. من اسپانیا را مقصر نمی‌دانم. هرگز به تیم‌های دیگر نگاه نکرده و نمی‌کنم. باید خودمان را سرزنش کنیم. به خصوص در مقابل ژاپن به اندازه کافی شانس داشتیم. در مقابل اسپانیا هم در اواخر بازی شانس زیادی داشتیم. ما در آن بیست دقیقه بسیار بد در بازی مقابل ژاپن حذف شدیم. ما در این تورنمنت به اندازه کافی موثر بازی نکردیم. ناراحتی ما عظیم است. حالا باید آنچه در این تورنمنت اتفاق افتاده را هضم کنیم.

راه‌حل فوتبال آلمان برای عبور از این شرایط

باید در پرورش بازیکن بهتر بشویم. سال‌ها است به دنبال بازیکن‌هایی مناسب برای نقش شماره ۹ و دفاع‌های کناری می‌گردیم. این در حالی است که فوتبال آلمان را سال‌ها به عنوان فوتبالی با دفاع مستحکم می‌شناختند. دوباره باید به پایه‌ها برگردیم.

جمال استثنایی بازی کرد. از اینکه چنین بازیکنی دیگر در این جام جهانی بازی نمی‌کند متاسفم.

هانسی فلیک استعفا می‌دهد؟

تکلیف این موضوع را به سرعت مشخص می‌کنیم. جواب دادن به این سوال در حال حاضر دشوار است. درست بعد از بازی‌ای که به حذف ما منجر شد. به زودی مشخص می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
اون کلینزمن حراف و احمق کجاست الان تا بفهمه که نباید اُرد ناشتا صادر کند؟ کلینزمن اول برو خودت رو درست کن و تیمت رو بعد به بقیه تهمت بزن. تفاله مثلا آریاییها
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
به جهنم که حذف شدید. حالا وزیر زنشون بره برخلاف قوانین قطر بازوبند همجنسگراها رو ببنده، اینا فقط هر جا دوست داشته باشند و به نفعشون باشه قوانین خودشون و دیگران رو اجرا میکنند.
یعنی هر غلطی بخواهیم میکنیم و بمب و موشک به هر کی بخواهیم میدیم ولی شما حق ندارید سلاح دستتون بگیرید.
آخرین اخبار