استاندار آذربایجان‌غربی از فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) تجلیل کرد

استاندار آذربایجان‌غربی درپی قرارگرفتن نام فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در لیست تحریم های آمریکا با حضور در محل این قرارگاه از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در تامین امنیت و مقابله و مبارزه با گروهک های تروریستی قدردانی کرد.

محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در این دیدار با تاکید بر اینکه آرامش، نظم و امنیت امروز در ایران عزیز مرهون سربازان و سرداران دلاوری است که تشنه رشادت و شهادت هستند، تاکید کرد: فرماندهان مقتدر ایران اسلامی خالصانه و خاضعانه برای مردم، مستحکم و مقتدر در برابر دشمن ایستادگی می کنند و از اقدامات منفعلانه و رذیلانه دشمن باکی ندارند.

وی با اشاره نقش و جایگاه قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در تامین امنیت پایدار منطقه و مقابله و مبارزه با دشمنان به‌ویژه گروهک‌های معاند در مرزهای ایران اسلامی و نیز آن‌سوی مرزها، از درایت و راهبری سردار اوصانلو قدردانی کرد و ادامه داد: رشادت های شما فرمانده دلاور یادآور خاطرات درخشان در فرماندهی گردان غواصی حضرت ولی عصر(عج) در کربلای ۴ و ۵ و نیز آزادسازی نبل و الزهرا است که موجب دلگرمی مردم و یاس و خشم دشمنان شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خباثت و رذالت دولت مستکبر آمریکا در افزودن نام فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در لیست تحریم های آن کشور اظهار کرد: این امر نشان می دهد که دشمن با مشاهده صلابت، اقتدار و رشادت سردارانی چون اوصانلو در تامین امنیت و مقابله با گروهک های معاند، وادادگی و درماندگی خود را اینگونه به جهانیان و هم پیمانانش نمایان ساخته است.

وی افزود: به مدد تلاش و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، آذربایجان‌غربی از امنیتی پایدار برخوردار است و این امنیت خار چشم دشمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.