توزیع بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی از ابتدای سال تاکنون

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با برشمردن فعالیت‌های گسترده ساخت و ساز فضا‌های آموزشی در جای جای استان، از توزیع بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

  میثم لک‌زایی  در جمع مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان سیستان و بلوچستان از اجرای کامل سیستم گرمایش مدارس خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس توزیع شده و این فرآیند همچنان استمرار خواهد داشت.

وی ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های جاری دستگاه، بیان کرد: خوشبختانه موضوع تجهیز مدارس به سیستم گرمایش در سال جاری به‌طور کامل محقق و توزیع و نصب اسپیلت و کولر گازی در کلاس‌های درس مناطق گرم و مرطوب استان نیز عملیاتی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان از تخصیص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به منظور استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در استان خبر داد و افزود: در یک سال گذشته سه هزار دستگاه اسپیلت و کولرگازی توزیع شده و این رقم بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور به استان، تا پایان سال به هفت هزار دستگاه خواهد رسید.

لک‌زایی بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فرآیند تجهیز یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس به موتورخانه در حال اجراست و تا پایان سال نیز هزار کلاس درس مجهز به این سیستم خواهند شد. در مجموع تا پایان سال ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس استان به سیستم سرمایشی و گرمایشی و نصب اسپیلت و کولرگازی استاندارد مجهز خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با برشمردن فعالیت‌های گسترده ساخت و ساز فضا‌های آموزشی در جای جای استان، از توزیع گسترده تجهیزات آموزشی در مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار