دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در آبادان

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس در آبادان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی،فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشور‌های همسایه محموله سلاح و مهمات به داخل استان وارد می‌کردند، مطلع شد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت این برهه زمانی و احتمال بهره گیری از اینگونه سلاح‌ها برای اهداف ضد امنیتی افزود: قاچاقچیان محموله سلاح را برای توزیع در استان به شهرستان آبادان منتقل کردند، که ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل انبار محموله‌ها را شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه باند را متلاشی کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ۹ قبضه سلاح (۷ قبضه سلاح کلاشینکف و ۲ قبضه شکاری) کشف شد و ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح و مهمات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت ۴ روز در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه سلاح غیر مجاز، و همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شده است.
سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی، اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.