ایجاد اشتغال برای بیش از ٢ هزار مددجو در آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۲۳۳ نفر از مددجویان در یک سال گذشته خبرداد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ضمن تاکید بر سه اصل شفافیت، پاسخگویی و تکریم جامعه هدف گفت: مدیران شهرستانی باید در راستای توسعه خدمات توام با تکریم به جامعه هدف نسبت به اجرای سه اصل شفافیت، پاسخگویی و تکریم اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بهزیستی به عنوان سازمانی اجتماعی برای تسکین آلام اجتماعی، افزود: برای دستیابی به راهبرد‌های کارآمدی و مردمی بودن، به عنوان سیاست‌های جدی سازمان بهزیستی باید در مسیر تحول حرکت کنیم و خط مشی‌ها به گونه‌ای ترسیم شود که بهره‌وری مشخص و قابل اندازه‌گیری داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی رکن اصلی توانمندسازی را اشتغال عنوان و اضافه کرد: بنابراین باید به این حوزه توجه جدی شود، لذا بهزیستی با بیش از ۵۳ فعالیت تخصصی، حمایتی و اجتماعی گستره‌ای از فعالیت‌های متنوع، متکثر و متعدد را دارد که با تلاش تخصصی کارکنان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

محمدپوری در ادامه بر استفاده از ظرفیت مردمی تاکید کرد و گفت: مشارکت مردمی تنها حمایت مالی نیست بلکه باید از ظرفیت فرهنگی، علمی، هنری و ... افراد در سطح شهرستان و استان استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.