صعود زودهنگام هورسان به یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال

هورسان رامسر با کسب چهارمین برد پی در پی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال جوانان کشور صعود کرد.

تیم هورسان رامسر در آخرین دیدار روز چهارم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۱ جوانان باشگاه‌های ایران ۳ بر صفر برابر پاس گرگان به برتری رسید.

شاگردان اسفندیار جمالی در تیم هورسان در چهارمین بازی خود در این مسابقات به میزبانی سالن شهدای گمنام شهرکرد در ۳ دست متوالی نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ را به ثبت رساندند.

در مصاف نمایندگان رامسر و گرگان، امیر رضا اولادی، محمد علی لزگی و فاضل بابایی بهترین بازیکنان تیم هورسان بودند.

رامسری‌ها با ۴ برد و ۱۰ امتیاز از ۴ مسابقه در صدر جدول رده بندی گروه B رقابت‌های سال جاری جای دارند و در ۳ روز مانده تا پایان دور مقدماتی صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی و جمع ۸ تیم برتر قطعی شد.

در پنجمین روز لیگ برتر والیبال جوانان ایران هورسانی‌ها ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه در سالن شهید براتی شهرکرد با تیم راه یاب ملل مریوان دیدار خواهند کرد.

لبنیات هراز آمل دیگر نماینده مازندران که در روز سوم با قرعه استراحت روبرو بود، برابر پیکان تهران با نتیجه ۳ بر ۱ تن به شکست داد.

شاگردان مهران ذبیح زاده در حالی که در دست شماری ۱-۱ برابر بودند، در دست سوم با اشتباه مسلم داوری در امتیاز پایانی، ۲۵ بر ۲۳ تن به شکست دادند و در دست چهارم مجددا همین نتیجه تکرار شد تا پیکان در یک دیداری نزدیک به برتری دست یابد.

لبنیات هراز در چهارمین دیدار خود دوشنبه و از ساعت ۱۶ باید برابر سایپا مدافع عنوان قهرمانی قرارگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.