اجرای ۲۸۴ برنامه هفته نکوداشت پدافند غیر عامل در استان زنجان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان گفت: در برنامه‌های هفته نکوداشت پدافند غیر عامل، ۲۸۴ برنامه در استان اجرا شد.

سیروس محمدیاری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان در سومین جلسه پدافند غیر عامل استان، افزود:در برنامه‌های هفته نکوداشت پدافند غیر عامل، ۲۸۴ برنامه در استان اجرا شد که حدود دوسوم آنها، کیفی و دقیقاً منطبق با وظایف تخصصی دستگاه‌ها بود. ۶۸ دستگاه تاثیر گذار و مهم در برنامه‌های هفته نکوداشت پدافند غیر عامل استان حضور فعال و مشارکت جدی داشتند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان با بیان این که بخش اعظمی از اقدامات اجرایی توسط دستگاه‌های استانی بوده است، تاکید کرد: اداره کل پدافند غیرعامل ماموریت راهبری و هماهنگی بین بخشی را بر عهده داشته است.

محمدیاری گفت: این برنامه‌ها با رویکرد تداوم کارکرد دستگاه در شرایط مختلف و جلوگیری از قطع زنجیره خدمت بوده که بخشی از هدف اصل پدافند غیر عامل استان را پوشش داده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق گزارش‌های ارسالی دستگاه‌های مشارکت کننده عموماً در حوزه اهداف اعلامی گام برداشتند، تصریح کرد: فرهنگ سازی و ایجاد اطمینان از ارتقای مصونیت دستگاه از اهداف این اداره کل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان، همچنین به اهداف کلان اداره کل پدافند غیرعامل با اشاره به خط قرمز صرفه جویی و پرهیز از کار‌های کم اهمیت و تکراری در هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: نهادینه سازی ضرورت پدافند غیرعامل از طریق آموزش عموم مردم و ترویج مفاهیم آن از اهداف پدافند غیرعامل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.