سرمربي كره شمالي جودو بانوان در خصوص عملكرد دختران جودو كار كشورمان گفت:‌بانوان جودوكار ايراني نسبت به سال‌هاي قبل از لحاظ تاكتيكي و فني به پيشرفت قابل توجهي دست يافتند و با اين سطح فني ، بدست آوردن مدال آسيايي ملي پوشان جودو دور از دسترس نخواهد بود.

كيم ضمن اعلام اين مطلب در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سه سال پيش سكان هدايت ملي پوشان جودو را به مدت يكسال برعهده داشتم و اما بعد از حضور مجدد به عنوان سرمربي در تيم جودو متوجه شدم كه نفرات جودوكار پيشرفت قابل توجهي كردند و از لحاظ فني و تكنيكي توانسته‌اند خودشان را ارتقا دهند.

وي در ادامه افزود: دختران ورزشكار مستعد در اردوي تيم ملي جودو حضور دارند كه با آموزش و تمرينات مناسب مي‌توانند در مسابقات آسيايي و حتي جهاني به مدال‌هاي رنگارنگ دست يابند.

كيم در خصو ص وضعيت جسماني جودوكاران دختر كشورمان اظهار داشت: ملي پوشان جودو از شرايط فيزيكي خوبي برخوردارند و همين امر باعث عملكرد خوب آنها در مقابل حريفانشان باشد و از آمادگي جسماني خوبي برخوردارند كه تنها با انجام تمرينات بدنسازي مناسب به حد استانداردهاي جهاني خواهند رسيد.

وي در ادامه اظهار داشت:‌تمام تمركزم را در تمرينات براي برطرف كردن نقاط ضعف جودوكاران منعطف كرده‌ام تا با رفع مشكلات فني و تاكتيكي تيم در پيشرفت جودوكاران سهيم باشم.

كيم در پايان خاطر نشان كرد: اردوي جودوكاران بعد از دو هفته تمرينات متمركز و فشرده به اتمام مي‌رسد و به مدت يك هفته جودوكاران به شهرهاي خود بازمي‌گردند اما در اين مدت هم به طور غيرمتمركز تمرينات خود را با مربيان اصلي خود در شهرستان ادامه مي‌دهند تا بدن‌هاي آنها از فرم ايده‌آل خارج نشود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار