رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی:

افزایش سرانه فضای ورزشی خوزستان یک اتفاق تاریخی است

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان خوزستان اضافه خواهد شد که یک اتفاق خوب و تاریخی است

حسین بابویی گفت: خوزستان حمایت‌های عملی خوبی از حوزه ورزش دانش‌آموزی انجام می‌دهد و این استان در کسب مقام جزو استان‌های برتر است و پارسال در مسابقات کشوری سکو‌های خوبی را به خود اختصاص دادند و این نیز به خاطر مدیریت خوب آموزش و پرورش استان و بهره‌مندی از نیرو‌های انسانی متخصص است.

او می گوید: معلمان عزیز در سراسر استان خوزستان زحمت می‌کشند ضمن اینکه در اینجا استعداد‌های خوبی در حوزه ورزش وجود دارد و خانواده‌ها نیز حمایت خوبی دارند، خوزستان از قطب‌های اصلی ورزش دانش‌آموزی کشور است و ما به این مهم افتخار می‌کنیم.

به گفته او ساخت دوهزار و ۱۰۰ سالن ورزشی در سراسر کشور مدنظر است که درصدی از این فضا در استان خوزستان اتفاق می‌افتد و نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان خوزستان اضافه خواهد شد که یک اتفاق خوب و تاریخی است و سابقه نداشته است.

این مقام مسئول گفت: این مهم با حمایت دولت، مجلس و همت عزیزان در استان خوزستان اتفاق افتاده است و مطمئناً نتایج آن در حوزه ورزش، اجتماعی، سلامتی و جسمانی و کاهش بیماری‌های غیرواگیر تأثیر بسیاری خواهد گذاشت.

به گفته ااپو در دهه فجر مسابقات ورزش دانش‌آموزی در رشته‌هایی از جمله فوتبال، فوتسال والیبال، دو و میدانی و بسکتبال برگزار خواهد شد که مسیر انتخابی تیم‌های ملی ورزش دانش‌آموزی برای مسابقات بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی پیش‌رو خواهد بود و استان خوزستان در شهر آبادان میزبان مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور است که امیدوارم مسابقات بسیار خوب و پرشوری را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.