۴۳ واحد تولیدی قزوین عارضه یابی صنعتی شدند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۴۳ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اسنان امسال عارضه یابی صنعتی شدند.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه ۴۳ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اسنان امسال عارضه یابی صنعتی شدند، گفت: شناخت فرصت‌ها و تهدید‌های واحد‌های تولیدی در عارضه یابی صنعتی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

این مسوول گفت: در عارضه یابی صنعتی مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی در زمینه‌های مختلف به طور دقیق و با جزییات مورد بررسی و موشکافی قرار می‌گیرد و برای حل آن‌ها برنامه ریزی می‌شود.

وی اظهار داشت: در طرح عارضه یابی صنعتی ابتدا طرح موضوع و بیان مساله و شناخت عارضه در دستور کار قرار می‌گیرد و سپس تجزیه و تحلیل، اجرای طرح و اقدامات اصلاحی و پیگیری‌های بعدی نیز در ادامه عملیاتی می‌شوند.

این مسوول گفت: عارضه یابی صنعتی به درخواست واحد‌های تولیدی پیگیری می‌شود و ارایه خدمات در این حوزه با تولی گری معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به فعالیت کلینیک عارضه یابی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین، اضافه کرد: تمامی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی امکان بهره مندی از خدمات این کلینیک را دارا می‌باشند.

صفاری اظهار داشت: در کنار فعالیت در حوزه عارضه یابی با هدف احیای واحد‌های راکد و تعطیل نیز کمک‌های فنی و مشاوره‌ای و اقدامات لازم به منظور بازگشت به چرخه تولید این دسته از صنایع به طور جدی در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین قرار دارد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.