اجرای طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌های فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از اجرای طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها به مدت دو هفته در سطح استان خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها بمنظور پایش و نظارت بر عملکرد داروخانه‌های سطح استان از ابتدای هفته جاری آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

او گفت: در روز‌های اخیر شاهد گلایه مندی شهروندان از گرانی و عرضه نامناسب دارو و افزایش مشکلات بیماران جهت تهیه برخی اقلام دارویی بودیم که در این راستا با دستور ویژه معاون وزیر و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان برگزار می‌شود.

سالاری گفت: نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق توسط داروخانه‌ها از اصلی‌ترین اهداف این طرح نظارتی است و مقرر شده پرونده‌های متشکله در این طرح، به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا هرگونه تخلف در خصوص عرضه دارو توسط داروخانه‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام تا در صورت احراز تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و اقدامات قانونی به عمل آید.

کشف لوازم ورزشی قاچاق از یک منزل مسکونی 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۴ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق کالای گمرکی خبر داد و گفت: با دریافت اخباری و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، ماموران نیروی انتظامی با اخذ مجوز قضایی به محل مذکور مراجعه کردند.

او گفت: طی بازرسی از این منزل مسکونی مقادیر زیادی لوازم ورزشی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال کشف و با شناسایی یک نفر در این رابطه، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که کالا‌های مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور و به قصد عرضه در بازار در منزل مسکونی متهم دپو شده است که با احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۴ میلیارد یالی متهم و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار