افزایش ۱۲۰ درصدی مشارکت تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی

امسال مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان نسبت به پارسال افزایشی ۱۲۰ درصدی داشته است.

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: با اعلام انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان از ابتدای آذر، به رغم محدودیت و مشکلات تأمین منابع، امسال نیز مانند پارسال ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان از سوی تأمین اجتماعی تأمین و پرداخت می‌شود.

او افزود: به این ترتیب تأمین اجتماعی با افزایش ایجاد شده در سقف تعهدات قرارداد، به ازای هر فرد بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش، ماهانه مبلغ ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان از مبلغ حق بیمه تکمیلی را پرداخت می‌کند.

فراتی بیان کرد: مبلغ ریالی مشارکت سازمان تأمین‌اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی این قشر نسبت به پارسال، بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافته است که این میزان افزایش در نوع خود بی نظیر است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: با افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و تعهدی که شرکت بیمه‌گر داده است، نواقص قرارداد قبلی نیز باید رفع شود.

او عنوان کرد: سقف تعهدات بیمه تکمیلی در قرارداد جدید برای موارد خدمات بستری فوق تخصصی به ۷۵ میلیون تومان و در بستری عمومی به ۳۵ میلیون تومان افزایش یافته است که این افزایش با توجه به نیاز ویژه این قشر به خدمات سلامت، دغدغه‌های آن ها را پوشش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.