تام کروز نجات دهنده سینمای آمریکا در سال ۲۰۲۲

تام کروز، جایزه «دیوید او. سلزنیک» را از انجمن تهیه کنندگان آمریکا دریافت کرد.

تام کروز بودن مترادف با ستاره شدن در سینماست چراکه او علاوه بر حضور چند دهه‌ای خود در سینما به عنوان بازیگر کاربلد، نشان داد که در تولید فیلم هم، دارای استعداد بسیار خوبی است.

یکی از دلایل تحسین و تجلیل از این بازیگر را می‌توان فیلم «تاپ گان: ماوریک» عنوان کرد که فروش بالایی که داشت و تام کروز توانست به عنوان نجات دهنده سینمای آمریکا در سال ۲۰۲۲ به ایفای نقش بپردازد و جایزه دستاورد «دیوید. او. سلزنیک» سال ۲۰۲۳ را کسب کند و موردتجلیل انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) قرار بگیرد.

گفتنی است که این افتخار، در فوریه ۲۰۲۳ در سی و چهارمین دوره جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا (PGA) نصیب تام کروز خواهد شد و این جایزه به نام «دیوید او. سلزنیک» است که در جریان تولید فیلم «بر باد رفته» روی آن نظارت داشت و می‌توان به استیون اسپیلبرگ، باربارا بروکلی، تهیه کننده مجموعه «جیمز باند» برایان گریزر از بنیانگذاران «ایمجین انترتینمنت» و کوین فایگی به عنوان دریافت کنندگان قبلی این جایزه اشاره کرد.

استعداد فوق العاده تام کروز فقط به بازیگری ختم نمی شود چراکه با شروع «مأموریت غیر ممکن» نشان داد که در تهیه کنندگی هم استعدادی، چون عرصه بازیگری دارد.

دونالد دی لاین و استفانی آلن، رئیس‌های انجمن تهیه‌کنندگان، ضمن تجلیل از این بازیگر حرفه‌ای می‌گویند که تام با همان توجه دقیق به جزئیات که در تمام تلاش‌های حرفه‌ای‌اش به کار می‌برد، به تولید نیز می‌پردازد؛ به طوری که تعهد او به بیان داستان‌های جسورانه، سینمایی و سرگرم کننده باعث توسعه و ارتقای سینمای جهان و خلق برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی در تاریخ شده است و به همین دلیل، خوشحال هستیم که او را با جایزه «دیوید او. سلزنیک» مورد تجلیل قرار می‌دهیم.

نکته شایان ذکر این است که فیلم‌های تام کروز در باکس آفیس جهانی فروش بسیار بالایی داشته باشند؛ به طوری که رقم فروش فیلم‌های او به بیش از ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد و از آثار ماندگار او می‌توان به مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» و «جک ریچر» و نیز فیلم‌هایی چون؛ «آسمان وانیلی»، «آخرین سامورایی» و «الیزابت تاون» اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار