احداث ۱۶ مدرسه خیرساز در جهرم

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به تکمیل ۱۱ مدرسه خیرساز در این شهرستان گفت: پنج پروژه آموزشی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان توسط خیرین در حال ساخت است.

محمدحسن شعبانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: ۳۳ هزار نفر جمعیت دانش آموز در شهرستان جهرم است و با تعداد فرهنگیان، افزون به یک پنجم جمعیت کل شهرستان می‌شود و بنابراین لازم است توجه ویژه به مدارس شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم گفت: توقع داریم افت و عقب ماندگی تحصیلی به دلیل غیرحضوری شدن مدارس با سرعت جبران شود.

او گفت: امروز مدارس، نیازمند نشاط اجتماعی هستند که برای رسیدن به آن برنامه‌های جدی ضروری است و تمامی دستگاه‌ها باید مسئولیت پذیر باشند.

شعبانی گفت: ۱۱ پروژه خیر ساز در یک سال اخیر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در شهرستان جهرم به اتمام رسیده و همچنین پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان توسط خیرین در حال ساخت است.

فرماندار ویژه جهرم در پایان با بیان اینکه جهرم قطب ورزش دانش آموزی در فارس است، گفت: امروز دو زمین چمن مصنوعی دبستان پسرانه شهید منصور محبوبی و دبستان دخترانه شهید احقاق جمعاً با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان افتتاح شد.

در این جلسه، معاونین، رؤسای ادارات داخلی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس به بیان ارائه گزارش از بازدید مدارس جهرم و بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار