رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری همایش ملی جهاد اقتصادی در این دانشگاه خبر داد.

حسن زمانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: دانشگاه لرستان از تمامی پژوهشگران، استادان، محققان، دانشجویان و علاقمندان دعوت می کند تا با ارسال مقاله در همایش ملی جهاد اقتصادی که اسفندماه سال جاری برگزار می شود شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: این همایش ملی به همت دانشکده اقتصاد و علوم اداری و با همکاری بسیج اساتید استان لرستان یکم اسفند ماه 1390 در دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه لرستان به محورهای در نظر گرفته شده برای این همایش اشاره کرد و گفت: بررسی ابعاد و مفهوم جهاد اقتصادی، شرایط و بسترهای لازم برای شکل گیری جهاد اقتصادی، جهاد اقتصادی و رابطه آن با اخلاق کاری و حرفه ای و جهاد اقتصادی و تسهیل شرایط کسب و کار از جمله محورهای این همایش است.

 

زمانیان جهاد اقتصادی و شناسایی و بهره برداری از مزیتهای رقابتی، نقش دانشگاهها در پیاده سازی جهاد اقتصادی، جهاد اقتصادی در آیات و روایات و متون اسلامی، جهاد اقتصادی و استفاده از ظرفیت های ملی و فرصتهای تحریمهای نظام استکباری، جهاد اقتصادی و اصلاح نظام بانکی، جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ و روحیه کار آفرینی و مبارزه با فساد اداری پیش زمینه جهاد اقتصادی را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

وی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به این همایش تا 15 بهمن ماه سال جاری و ثبت نام برای حضور در کنفرانس تا 25 بهمن ماه جاری است./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.