پیام تبریک استاندار در پی پیروزی کشتی گیر گیلانی در جام جهانی آمریکا

استاندار گیلان پیروزی امیررضا معصومی جوان ماسالی و نائب قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲٠۲۲ آمریکا را تبریک گفت.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در پی کسب عنوان نائب قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲٠۲۲ آمریکا و پیروزی امیررضا معصومی کشتی گیر جوان گیلانی در این مسابقات پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام تبریک استاندار گیلان به این شرح است:

جناب آقای امیررضا معصومی

پیروزی‌های ارزشمند شما کشتی گیر جوان گیلانی و درخشش آزادکاران کشور عزیز ایران اسلامی در جام جهانی آمریکا و کسب عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها، به عنوان یک دستاورد ورزشی یک بار دیگر ارزش‌های کشتی گیران ایرانی در آوردگاه جهانی را به اثبات رساند.

این جانب با کمال مسرت، این برتری‌های شیرین و غیرتمندانه و نیز کسب نائب قهرمانی جام جهانی آمریکا که باعث خوشحالی، شادی و غرور ملت بزرگ و پهلوان‌پرور ایران اسلامی به ویژه استان گیلان شده را به کادر مدیریتی، کادر فنی و کشتی‌گیران کشورمان و به خانواده‌های شما عزیزان و همچنین به مردم پرافتخار کشورمان تبریک عرض نموده و سربلندی و درخشش دیگر ورزشکاران استان در میادین ملی، بین‌المللی و جهانی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی ۲٠۲۲ کشتی آزاد در آمریکا، نائب قهرمان شد.

امیررضا معصومی، کشتی گیر جوان گیلانی در دیدار نهایی این رقابت ها، مقابل نماینده آمریکا به برتری رسید.

او همانند ۲ دیدار گذشته خود از سوی تماشاگران و کشتی‌گیران حاضر نیز مورد تشویق قرار گرفت.

نائب قهرمانی کشتی گیر گیلانی با تیم ملی در جام جهانی آمریکا

فینال رقابت‌های کشتی آزاد از ساعت ۳:۳۰ بامداد دوشنبه به وقت تهران در شهر کورالویل ایالت آیووا بین تیم‌های ایران و آمریکا آغاز و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۶ بر ۴ قهرمان جهان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.