معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار یزد:

بازاریان و رانندگان پای کار انقلاب ایستاده اند

علی اکبر عزیزی گفت: همه اقشار مردم پای کار انقلاب هستند، اما بازاریان و رانندگان در فتنه اخیر با وجود تهدیدها، وفادارانه ایستادگی کردند.

علی اکبر عزیزی در همایش استانی مدیران هئیت رزمندگان اسلام استان یزد به تشریح اتفافات اخیر پرداخت و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد فتنه‌ها و غائله‌های مختلفی نظیر جنگ تحمیلی، کوی دانشگاه در سال ۷۸، فتنه سالگرد کوی دانشگاه در سال ۸۲ در یزد، فتنه ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ و در حقیقت ظلم بزرگ به انقلاب، فتنه نه به گرانی در سال ۹۶، فتنه بنزین در سال ۹۸ بودیم و در ماه‌های گذشته نیز با فتنه ۱۴۰۱ روبرو هستیم. 

او افزود: با نگاه به این سیر فتنه‌ها در می‌یابیم مدت زمان بروز آن‌ها کاهش یافته به طوری که از میانگین ۱۰ ساله به چهار سال رسیده که البته علت بروز فتنه اخیر فضای مجازی بود.

معاون استاندار تصریح کرد: با شیوع کرونا و تغییر سبک آموزش از فضای مدرسه و دانشگاه به فضای مجازی، فرزندان ما در این فضا رها شده و عدم برخورداری والدین از سواد رسانه‌ای نیز مزید علت شد تا مغز نوجوانان با ایجاد شبهات و بیان مطالب دروغ توسط دشمنان شستشو داده شود.

او با تأکید بر اینکه در فتنه اخیر رفتار‌ها در هفته‌های نخستین ناشی از هیجانات و در هفته‌های پایانی برنامه ربزی شده بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال اجرای طرح عبری ـ عربی ـ غربی یعنی سوریه سازی در کشور است و امروز می‌بینیم وضعیت این کشور لرزه بر اندام هر انسان عاقلی می‌اندازد، اما نکته‌ای که دشمن از آن غافلت کرده تفاوت ایران با سوریه است.

عزیزی با قدردانی از آحاد مردم شریف استان در زمینه جداسازی صف خود از آشوبگران اظهار داشت: همه اقشار مردم نشان دادند پای کار انقلاب ایستاده اند، اما دو قشر با وجود تهدید‌های دشمنان، وفادارانه ایستادگی کردند و آن دو قشر رانندگان غیور و بازاریان متعهد بودند که بنده به سهم خود از این عزیزان تشکر می‌کنم.

او عدم همراهی مردم، عدم داشتن رهبر و عدم ایجاد شکاف بین نیرو‌های نظامی و انتظامی را از دلایل شکست فتنه گران عنوان کرد و گفت: دشمن به شدت تلاش کرد بین ارتش و دیگر نیرو‌های نظامی شکاف ایجاد کند، اما ارتش قهرمان، شجاعانه پای آرمان‌های انقلاب ایستاد و اجازه یاوه گویی به دشمنان را نداد.

معاون استاندار پاسخگویی به شبهات و تبیین واقعیت‌ها را از وظایف هیئت‌های مذهبی دانست و افزود: امروز در هیئت مذهبی ما که ملجأ و پناه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است باید جهاد تبیین جدی گرفته شود و به ویژه در حوزه جمعیت و فرزندآوری و بیان اثرات پیری جمعیت در آینده روشنگری صورت گیرد.

او با اشاره به این مطلب که به ازای هر صندلی مسئولیت، خون ۷۲ شهید ریخته شده است، گفت: مسئولان باید تمام و کمال در خدمت مردم باشند و تمام تلاش خود را برای خدمت شایسته به آنان به کار ببندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار