ایلام قهرمان مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان شد

تیم کشتی ایلام در مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان این استان توانست بر سکوی اول این دوره از مسابقات تکیه کند.

 مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان ایلام روز جمعه در محل سالن ۱۷ شهریور ایلام با حضور شهبازی مدیرکل، مهدیه مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان ورزشی و علاقه‌مندان به ورزش کشتی برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور ۷۰ کشتی گیر از ۸ شهرستان و در ۱۰ وزن به مصاف همدیگر رفتند.

در این دوره از مسابقات، کشتی گیرانی از شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان، ملکشاهی، مهران، چرداول، ایلام و ایوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در رده‌های سنی ۱۸ تا ۵۲ سال برگزار و در پایان این دور از مسابقات، در وزن۵۷ کیلوگرم رضا علی‌جان زاده از ایوان، در وزن ۶۱ کیلوگرم آرتین موسی‌پور از چرداول، در وزن ۶۵ کیلوگرم حبیب سهرابی از دره‌شهر، در وزن ۷۰ کیلوگرم اشکان نظامی از ایلام، در وزن ۷۴ کیلوگرم یاسر محمودی از ایوان، در وزن ۷۹ کیلوگرم محمدهادی خلفیان از دهلران مقام اول را کسب کردند.

همچنین در اوزان ۸۶ کیلوگرم حسین زینی‌وند از دره‌شهر، ۹۲ کیلوگرم محمدامین میرزابیگی از ایلام، ۹۷ کیلوگرم سیدمهدی موسوی از ایلام و ۱۲۵ محمدجواد مرادی مقدم از دهلران عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های ایلام چرداول و دره شهر به ترتیب بر سکوی اول تا سوم رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان ایستادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.