فرآیند حمل و نقل کالا در استان یزد هوشمند می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد بر پیگیری هوشمندسازی فرآیند حمل و نقل کالا در استان به عنوان یک راهبرد اساسی و ساختاری تاکید کرد.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد رانندگان را از ارکان اصلی فرآیند حمل و نقل در استان یزد دانست و گفت: رانندگان استان یزد از فهیم‌ترین رانندگان در سطح کشور هستند.

او فعالیت رانندگان در استان را بدون کوچکترین دغدغه و چالش توصیف کرد و افزود: تلاش ما احصا و پیگیری به موقع مشکلات رانندگان است و  همین امر سبب شد تا برای صنوف رانندگان کوچکترین چالش و دغدغه‌ای ایجاد نشود و این در حالی است که این چالش‌ها در اغلب نقاط کشور جدی بود.

رستگاری با بیان اینکه فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در حوزه حمل و نقل با مشارکت صنوف حمل و نقل فعال در استان انجام شد، ادامه داد: این اداره کل به طور عمده بحث نظارت، کنترل و سیاستگذاری را بر عهده دارد.

او با اشاره به تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد برای الکترونیکی کردن فرآیند حمل و نقل کالا اظهار داشت: این مهم به عنوان یک راهبرد اساسی و ساختاری در حوزه حمل و نقل در حال پیگیری است و امیدواریم با مشارکت انجمن رانندگان و شرکت‌ها، به زودی شاهد الکترونیک شدن فرآیند حمل و نقل کالا در استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: تاکنون نیز اقدامات خوبی در این راستا انجام شده، اما زمان‌بر است و تلاش شده با تبیین و اقناع ذینفعلان درگیر در این حوزه، زیرساخت‌های هوشمندسازی حمل و نقل کالا را فراهم کنیم.

رستگاری افزود: در این راستا به تفاهم میان اداره کل و شرکت‌های حمل و نقل رسیدیم، اما از این مرحله به بعد، کار خارج از حوزه حمل و نقل پیگیری می‌شود و اکنون وارد حوزه‌های تولیدی شده ایم.

او گفت: جلسات متعددی با حضور معاون استاندار و مجموعه‌های تولیدی و صاحبان کالا انجام شده و امیدواریم بتوانیم این سیاست کلان و ساختاری را با کمک استاندار به اجرا برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار