۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در استان بوشهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان دیر خبر داد و گفت: ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ سهام صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: شناسایی و کشف جرایم در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و در این راستا رصد شبانه‌روزی در دستور کار است.

او با بیان اینکه برخورد با قاچاق سوخت گازوئیل تشدید شده است، تصریح کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت و رصد اطلاعاتی و کسب اخبار از منابع محلی مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق در منزل شخصی در شهر آبدان شهرستان دیر که بلافاصله مأمورین پلیس اطلاعات با کسب مجوز از مقام قضایی از منزل مذکور بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مأموران در بازرسی از منزل مورد نظر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

صالحی در ادامه تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر استمرار اجرا طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت به صورت برنامه‌ریزی شده در تمام نقاط استان، خاطرنشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.