کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیر فارسی

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین، نیک اندیشان استان با افتتاح ۱۵۸ حساب، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند.

مرتضی موصلی گفت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این نهاد مقدس، سپرده گذاری ویژه خیران است که فرد با افتتاح حساب به مبلغ دلخواه می‌تواند از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد اعتبار هم افزایی را از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دریافت کند.

او گفت: خیران می‌توانند با افتتاح حساب مذکور، به واجدین شرایط کمک کنند. این افراد هم می‌توانند از سوی خیر معرفی شده باشند و هم می‌توانند از طریق ادارات کمیته امداد شناسایی شده باشند.

موصلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین تاکنون (شروع این طرح از ابتدای پارسال آغاز شده است)، نیک اندیشان استان با افتتاح ۱۵۸ حساب، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به امسال است.

مدیرکل امداد فارس گفت: در چند روز گذشته یکی از خیران شهرستان شیراز در جهت رفع نیاز‌های معیشتی واجدین شرایط، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت یکجا سپرده گذاری و پس از برگشت اقساط با نیت پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان مبلغ مذکور را به این نهاد اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار