سازماندهی ۵۰۰ نفر نیروی اورژانس استان اردبیل برای امداد زمستانی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: ۵۰۰ نفر نیروی اورژانس در اردبیل برای امداد زمستانی سازماندهی شده است.

دکتر سعید مهری گفت: برای اجرای طرح امداد زمستانی به مصدومان احتمالی حوادث ترافیکی استان اردبیل، ۳۵ دستگاه آمبولانس در پایگاه‌های بین جاده‌ای و ۳۰ دستگاه آمبولانس نیز در مراکز اورژانس شهری با نیروهای آموزش دیده و تجهیزات کامل سازماندهی و آماده‌سازی شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با اشاره به تجهیز و آماده‌سازی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان اردبیل برای خدمات رسانی در طرح امداد زمستانی می گوید: علاوه بر این، یک دستگاه بالگرد نیز برای امداد رسانی سریع و نیز حضور در مناطق صعب‌العبور آماده خدمت به حادثه دیدگان احتمالی است.

به گفته او، فعالیت این نیروها و تجهیزات از هفته جاری آغاز شده و تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز، فعالیت این نیروها و تجهیزات در قالب طرح امداد نوروزی تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

در مجموع بیش از ۱۱۰ دستگاه آمبولانس و موتورلانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد برای مدیریت حوادث و ارائه خدمات اورژانسی در سطح استان در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی فعال است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.