سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی در حوزه بومگردی خوزستان

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: با راه اندازی ۱۸ خانه بومگردی به ارزش سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان موافقت شد.

پیمان نبهانی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص رتبه خوزستان در بومگردی گفت که جزو استان‌های انتهای جدول هستیم، اما طی سال‌های اخیر توجه خوبی به حوزه گردشگری بومی شده است.

او افزود: تا سال ۹۸ یک اقامتگاه بیشتر نداشتیم، اما طی ۲ سال اخیر ۸ پروانه بهره برداری صادر شده و با راه اندازی ۱۸ خانه بومگردی نیز موافقت شده است که حدودا ارزش سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی را دارند.

آقای نبهانی می‌گوید: استان خوزستان هرگز به عنوان یک استان گردشگر پذیر مطرح نبود و اولویت‌های دیگری، چون نفت، پتروشیمی، بنادر، سد سازی و کشاورزی داشته، اما اخیرا به اولویت‌های استان گردشگری هم تبدیل شده است.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان خوزستان پارسال تسهیلات خوبی به متقاضیان راه اندازی خانه بومگردی داده شد و آنان که الزامات آیین نامه‌ای را داشته باشند مجوز‌ها برایشان صادر میگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشور
۰۱:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
سلام عزیزان من بچه منطقه هستم بجان بچهام با این مبلغ حاضر هستم بجای 18خانه من 50خانه درست میکنم واین هم قول میدم وهمه هم شاهد باشد تا بدونید اموال ملت کجادراه میره