مرگ چهار نفر در خوزستان بر اثر حوادث رانندگی ناشی از بارندگی

رییس پلیس راه خوزستان گفت: چهار نفر بر اثر حوادث رانندگی ناشی از بارش شدید باران در جمعه شب در جاده‌های استان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: تصادفات خسارتی به دلیل لغزندگی جاده‌ها در جمعه شب آمار بالایی داشته است، بارندگی شب گذشته همراه با طوفان و آبگرفتگی بود که مشکلات بسیاری در تردد خودرو‌ها در جاده‌های خوزستان موجب شد.

رییس پلیس راه خوزستان می گوید: یکی از مناطقی که دچار آبگرفتگی شدید شده زیر گذر پل برومی در شهرستان باوی است. این زیر گذر به دلیل نداشتن آبرو دچار آبگرفتگی شده و مشکلاتی را برای تردد خودرو‌ها موجب شده است.

به گفته او حادثه رانندگی در مسیر سر بندر به شهرستان ماهشهر باعث بسته شدن این مسیر برای ساعتی بر روی خودرو‌ها شد.

سرهنگ دولتشاهی گفت: در حال حاضر هیچ محوری از استان به دلیل بارش باران مسدود نیست و گزارشی از مسدود بودن جاده‌های روستایی خوزستان ناشی از بارندگی اخیر دریافت نشده است.

رییس پلیس راه خوزستان با توجه به بارش باران از تمامی رانندگان خواست قبل از تردد در جاده‌ها از وضعیت هوا مطلع شوند، همچنین بستن کمربند، توجه کامل به جلو و رعایت فاصله از جلو و کنترل سرعت را مد نظر داشته باشند.

این مقام مسئول می گوید: کنترل سرعت بهترین عملکرد برای کاهش تصادفات در زمان بارش باران است، اگر سرعت رانندگی کنترل شده باشد در صورت وقوع تصادف شاهد خسارت جانی نخواهیم بود.

برچسب ها: بارندگی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.