مدیرعامل یک شرکت فناور از تولید لانچر تلویزیون اندرویدی به همت متخصصان ایرانی خبر داد.

مصطفی راعی عباس آبادی گفت: افزایش تولید تلویزیون، یخچال، ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی که قبلاً تعطیل شده بود، آغاز شده است که در کنار تولید کولرگازی و آبی و رشد تصاعدی و افزایش تولید و رسیدن به ۱۰۰ درصد افزایش تولید، مثل سابق مردم این نام را مشاهده خواهند کرد و این نشان ملی به دوران اوج باز می‌گردد.

وی در آیین رونمایی از محصولات دانش بنیان این شرکت گفت: برای همگام شدن با سیاست‌های ابلاغی شعار سال و تولید محصولات دانش بنیان، واحد تحقیق و توسعه شرکت با همراهی شرکت‌های دانش بنیان اقدام به طراحی و پیاده سازی محصولات مورد نیاز بازار به همت متخصصان داخلی کرده است. عینک درمان تنبلی چشم با فناوری واقعیت مجازی یکی از محصولات دانش بنیان تولیدی این شرکت است که پاسخگوی نیاز بازار به این محصول درمانی و دانش بنیان است.

راعی تاکید کرد: دستگاه تصفیه و ضد عفونی کننده هوا با استفاده از فناوری پلاسما یکی دیگر از محصولات این شرکت توانسته است با کسب مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سه مقیاس کوچک، اداری و بیمارستانی به بازار عرضه شود.

مدیر عامل این شرکت فناور خاطر نشان کرد: نرم افزار اندرویدی لانچر تلویزیون‌های هوشمند ال‌ای‌دی با قابلیت‌های جدید و متنوع اعم از امکان مشاهده فیلم و گوش فرادادن به موسیقی درخواستی و بازی برخط با تلویزیون هوشمند یکی دیگر از محصولات دانش بنیان ارائه شده به بازار است.

مدیرعامل این شرکت لوازم خانگی نیز با اشاره به شعار سال که در آن مقام معظم رهبری همچنان بر تولید تاکید داشتند، گفت: بدخواهان ایران اسلامی هر وقتی که احساس کنند ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و بدون کمک دیگران نیاز‌های خود را برآورده کنیم، تلاش می‌کنند با روش‌های مختلف به این استقلال آسیب بزنند. ما تلاش کردیم در سال‌های تحریمی اجازه ندهیم مردم و به خصوص گروه‌های آسیب پذیر در این برهه دچار کمبود لوازم و خسارت شوند.

ایرج محمدزاده افزود: با راه اندازی خط تولید یخچال فریزر ۱۳ فوت دو درب نیز یک محصول جدید دیگر وارد بازار شد. این یخچال فریزر جدید با بهره گیری از قطعات و نمای ظاهری جدید در مدت ۶ ماه طراحی و تولید شده و از سامانه سرمایشی نیز برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار