اخذ سند مالکیت بهبودستان نمازی شیراز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز، از اخذ سند مالکیت بهبودستان نمازی موقوفه مرحوم محمد نمازی در شیراز خبر داد.

محمدحسن شریف گفت: بهبودستان نمازی به پلاک ثبتی ۵۸ در خیابان قاآنی شیراز واقع شده است و این مرکز درمانی توسط مرحوم محمدحسین نمازی شیرازی که فرد نیکوکاری بوده است در سال ۱۳۰۴ خورشیدی تاسیس شده است.

او گفت: با پیگیری‌های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز و همکاری‌های مجدانه کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شیراز سند مالکیت این موقوفه به مساحت ۲۰۵۵ مترمربع صادر و اخذ شده است.

رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف فارس با بیان اینکه بهبودستان نمازی از قدیمی‌ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده است و بخشی از محوطه آن طی سالیان گذشته تخریب و به پارکینگ تبدیل شده بود، ابراز کرد: هم اکنون این بخش به مساحت ۱۱۵۵ مترمربع نیز به مساحت بهبودستان اضافه شده است.

شریف ارزش این رقبه موقوفه را قریب یکهزار میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز در نظر دارد به منظور احیاء و ایجاد پشتوانه مالی جهت بهبودستان نمازی نسبت به اجرای پروژه سرمایه گذاری در قطعه زمین یاد شده اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار