فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

در اغتشاشات، دوست و دشمن را شناختیم

سردا ر باقرزاده گفت: در میدان جنگ دوستان و دشمنان خود را شناختیم و در این اغتشاشات هم این موضوع دوباره تکرار شد.

امروز مردم شهر کرمان، همزمان با سراسر کشور طی مراسمی از پیکر ۶ شهید در شهر کرمان استقبال کردند. 

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: حضور  پرشور وپرشکوه مردم در آیین های تشییع شهدای گمنام را بعد از چند ماه اغتشاشات از سوی آمریکایی، شاهد هستیم. 
 
او  با بیان اینکه مردم بار دیگر آمدند تا میثاق جدیدی با شهیدان ببندند، افزود: مردم با این شهیدان، میثاق جدید بستند و نمی شود مردم بگویند شهیدان را دوست داریم؛ ولی امام (ره) و اهداف آنان را دوست نداریم.
 
سردار باقرزاده بیان داشت: مردمی که با شهیدان پیمان موکد می بندند از جنس همین شهیدان هستند. مردم از جنس این شهیدانی هستند که امروز در سراسر کشور تشییع می شوند و این امر نشان از توافق اجتماعی و نشان از تحکم جمهوری اسلامی دارد.
 
 او افزود: این شهیدان همه مال ما هستند؛ چرا که این عزیزان، نقش بسزایی در تداوم انقلاب داشتند و مردم در این امر با امام (ره) همراه شدند و در جنگ نحمیلی ثابت کردند.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: امروز، روز حسین بن علی(ع) است و  این میثاق، ترجمانی اجتماعی بوده و نشانه ای از ثبات اجتماعی دارد و به عنوان نمادی از اتحاد ملت می باشد و این پیامی است به دشمنان ما، تا بدانند که نظام با کسی در امنیت کشور شوخی ندارد، همانند این شهیدان که در میدان نبرد صداقت خود را نشان دادند.

 او افزود: در میدان جنگ دوستان و دشمنان خود را شناختیم و در این اغتشاشات هم این موضوع دوباره تکرار شد.
 
سردار باقرزاده بیان کرد: با این اجتماعات نشان دادیم که تا پای جان، پای جامعه و کشور هستیم .
 
او تصریح کرد: دشمن قدرت و محبوبیت کشور را نشانه گرفته است و در ایــران قدرت الهام بخشی داریم که با وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شده است.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز شما دل امام(ره) و رهبری  را شاد کردند و ما مباهات می کنیم که مردانی را بدرقه می کنیم که هیچ گاه با دشمن با نرمی رفتار نکردند و این حقیقت شهدای ما است.
 
او افزود: خداوند شاهد باش که این ملت از شهید خود راضی هستند و تو هم از ما راضی باش و از شخصی که پیکر شهدا را تفحص می کند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.