برگزاری مراسم محوری هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در زاهدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم محوری ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در زاهدان و دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عباس صفدری گفت: این مراسم با توجه به نامگذاری هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت از دوم تا نهم دیماه، با حضور اقشار امت حزب الله در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۸ دیماه در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.

صفدری همچنین از برگزاری مراسمات ویژه در روز جمعه همزمان با برپایی نماز جمعه برای نمازگزاران خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین اظهار کرد: نظیر این مراسم در تمامی شهرستان‌ها و نقاط پرجمعیت استان نیز پیش بینی شده است.

صفدری ضمن دعوت مردم به حضور در این مراسم گفت: نهم دی سند ماندگار بیعت مردم با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: حرکت ۹ دی که مقام معظم رهبری مدظله العالی از آن به حماسه‌ای بزرگ تعبیر کردند و بار‌ها از آن به عظمت یاد شد، پایه‌های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.

صفدری خاطرنشان کرد: اندیشه‌های بلند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان تاکید کرد: از آنجا که ۹ دی ماه حاصل حضور پرشور و شعور مردم بصیر و آگاه ایران است از عموم شهروندان برای شرکت در برنامه‌های این مناسبت ملی دعوت به عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار