پیشرفت ۵۷ درصدی صحن حضرت زینب (س) در کربلا

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس از پیشرفت ۵۷ درصدی صحن حضرت زینب (س) در حرم مطهر امام حسین (ع) خبر داد.

اسکندر قاسمی از پیشرفت ۵۷ درصدی صحن حضرت زینب (س) در حرم مطهر امام حسین (ع) خبر داد و گفت: کار ساخت سازه‌های بتنی این صحن رو به اتمام است؛ همچنین کلیات تل زینبیه هم تمام شده است و تنها کار‌های داخلی آن مانده است.

او با بیان اینکه پروژه‌های مختلف در خصوص توسعه حرم‌های اهل بیت (ع) در عراق در حال انجام است، گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام، احداث صحن حضرت زینب (س) در حرم مطهر امام حسین (ع) است.

قاسمی گفت: از آنجا که در طول سال به خصوص ایام اربعین حسینی شاهد حضور میلیون‌ها زائر و عاشق و دلداده امام حسین (ع) در کربلا هستیم، به همین دلیل ضرورت توسعه حرم مطهر بیش از پیش احساس می‌شد، لذا احداث صحن حضرت زینب (س) در دستور کار قرار گرفت.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس یادآور شد: احداث این صحن آنقدر مهم بود که در ایام اربعینی که گذشت، حداقل ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر از زائران حسینی از این صحن در دست احداث استفاده کردند.

او با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگری نیز در عتبات عالیات در دست احداث داریم، طرح توسعه حرم امام علی (ع) مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) و طرح توسعه حرم امامین جوادین (ع) به نام صحن امام محمد باقر (ع) را از دیگر پروژه‌ها بیان کرد.

قاسمی در پایان ضمن دعوت از عاشقان خاندان عصمت و طهارت جهت مشارکت در توسعه عتبات عالیات گفت: علاقه‌مندان می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق درگاه آنلاین http://atabat.org/fa/forms/۳۷ و یا واریز به شماره کارت ۱۴۱۹ - ۴۴۴۶ - ۱۰۷۰ - ۵۸۹۲ بانک سپه یا با گرفتن کد دستوری #۵*۷۲* پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار