۲ مصدوم در تصادف خودرو سواری پیکان وانت با کامیون در محور سانیج

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: در پی بارش برف، برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با کامیون FH در محور سانیج به بردستان ۲ مصدوم برجای گذاشت.

سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: گزارشی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با خودروی کشنده FH در محور سانیج به بردستان اعلام شد، که بلافاصله تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثرمتوسلیان تفت به همراه یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با اعلام این حادثه نیرو‌های امدادی هلال احمر تفت مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیض آباد در محل حادثه مستقر و پس از ارزیابی و تثبیت منطقه خطر و رها سازی ۲ نفر مصدومین بوسیله ست نجات سبک و نیمه سنگین (ست هیدرولیک) با انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را جهت انتقال به اولین مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

گلشن ضمن اشاره به اینکه نیاز است رانندگان در فصل سرما با توجه به لغزنده و کوهستانی بودن مسیر‌های مواصلاتی احتیاط لازم را داشته باشند، از عموم مردم خواست به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی مطلع سازند.

اوگفت: این عملیات توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این جمعیت، نیروی انتظامی، پلیس راه، راه و ترابری و عوامل اورژانس راس ساعت ۱۹:۱۵ به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار