افزایش ۱۶۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۱۶۶درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

لطف اله بابایی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۵۳ هزار و۸۹۲ نفر مسافر از این پایانه تردد کرده اند گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که تردد مسافر ازپایانه مرزی بیله سوار ۲۰هزار و۲۶۷ نفر بود امسال رشد چشمگیری را در این حوزه شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه از این تعداد ۳هزارو ۱۷۶ نفر مسافران ایرانی و ۵۰ هزارو ۷۱۶ نفر نیز مسافران خارجی است افزود: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

بابایی مسافران ورودی ایرانی را ۳هزار و ۱۴۴ نفر و خروجی ایرانی را نیز ۴۲ نفر عنوان کرد و افزود: در مدت یاد شده ۲۲ هزارو ۵۰۴ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده که در مقایسه با سال گذشته که ۱۰ هزارو ۷۶۳ نفر مسافر بود امسال ۱۰۹درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او خروج ۲۸ هزارو ۲۱۲ نفر مسافر خارجی را از پایانه مرزی بیله سوار در ۹ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد مسافران خروجی خارجی ۹ هزارو ۵۰۰ نفر بود افزایش ۱۹۷ درصدی را در تردد مسافران خروجی خارجی از مرز شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۹ ماهه گذشته از تردد ۵۰۴ هزار و ۱۰۳ دستگاه ناوگان اعم از پروخالی در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و تصریح کرد: در این مدت ۴۳ هزار و ۴۸۷ دستگاه وارد مرز و ۵۹ هزار و ۵۲۶ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.