آغاز طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان

طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان به ارزش ۳۰۵ میلیارد ریال با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان، معاونان سیاسی اجتماعی و انتظامی و امنیتی استاندار و جمعی از مسوولان و مردم در مصلی قدس زاهدان آغاز شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی  اظهارداشت: حفر و تجهیز ۵۰۰ چاهک کشاورزی برای کشت یک‌هزار هکتار زمین کشاورزی، اهدای ۶ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر، ۶ هزار کارت نان هرکدام به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان نیز ۲ هزار ست کامل لباس گرم در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

محمدحسین استادآقا گفت: در راستای اجرای دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی با محوریت رسیدگی و توجه بیشتر به اهالی خونگرم و شریف استان سیستان و بلوچستان، بنیاد کرامت رضوی با مشارکت بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، طرح‌های خدمت رسانی به ارزش ۳۰۵ میلیارد ریال را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های جانبی این طرح در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: تلاش داشتیم تا مرحله جدید طرح‌های خدمت رسانی منحصر در بسته‌های معیشتی نباشد و بر همین اساس، آغاز عملیات اجرایی حفر و تجهیز ۵۰۰حلقه چاه برای تأمین آب کشاورزی در سیستان و بلوچستان و همچنین سه اردوی جهادی سلامت با حضور کادر متخصص پزشکان و پرستاران، از جمله ویژه‌برنامه‌های این مرحله در عرصه سازندگی و سلامت است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: ارزش کلی طرح‌ها در مرحله جدید آن بیش‌از ۳۰۵ میلیارد ریال است و امیدواریم تا بتوانیم گام مؤثری در جهت تامین آسایش و رفاه مردم نجیب و شریف اهالی استان سیستان و بلوچستان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار