سردار سلیمانی جناحی نبود و از هیچ گروهی حمایت نمی‌کرد

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: شهد سلیمانی جناحی نبود و از هیچ گروهی حمایت نمی‌کرد و خط قرمز او ایران بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: شهید قاسم سلیمانی در کنار ملت بود و کسی که در کنار ملت باشد محبوب دل‌ها خواهد شد.

او افزود: وقتی سخن از ولایت بود سردار سلیمانی با تمام وجود وارد میدان می‌شد، جناحی نبود و از هیچ گروهی حمایت نمی‌کرد و خط قرمز او ایران بود.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی ملت ایران تا امروز انقلاب سردار سلیمانی را زنده نگه داشتند و در آینده هم به همین شکل راه او را ادامه خواهند داد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند شعار‌های سال ۱۴۰۱ حرکت جدید دشمن است، یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب بر علیه کشور انواع فتنه‌ها را درست کردند تا به ایران ضربه بزنند، ولی تا زمانی که مردم حامی رهبری و ولایت هستند «هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.»

این مقام مسئول مدعی شد که دشمن در دوران دفاع مقدس پی برد که نمی‌تواند ملت ایران را شکست دهد و از انقلاب و ارزش‌های انقلابی جدا کند بنابراین به دنبال ایجاد فتنه در کشور افتاد.

او ادامه داد: گام‌های اول این فتنه در سال ۱۳۶۸ برداشته شد و آرام آرام دشمن فتنه‌ها را گسترش داد و در سال ۱۳۸۴ عنوان فتنه را اعلام کردند و گفتند بناست جنبش سبز انقلاب ایران را ساقط کند، با برنامه ریزی‌های کنگره امریکا ۱۰ میلیون دلار تخصیص داده شد.

آقای شیرازی گفت که در اواخر سال ۱۳۸۷ کنگره آمریکا با درخواست رییس جمهور آمریکا ۴۰۰ میلیون دلار برای فتنه اندازی در ایران تخصیص داد و وزارت خارجه نیز اعلام کرد که با مخالفین داخلی ایران از طریق فضای مجازی «توییتر» ارتباط داریم تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.