باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد؛

هزینه بالای آسفالت معابر صنوف آلاینده، داد مالکان را درآورد

بالا بودن هزینه آسفالت معابر در سایت صنوف آلاینده بیرجند، سبب گلایه مندی صاحبان صنوف آلاینده شده است.

یکی از صاحبان صنوف آلاینده بیرجند گفت: نبود آسفالت معابر در این سایت برای ما مشکلات زیادی را ایجاد کرده و از سوی دیگر هزینه آسفالت معابر نیز بالاست و نمی توانیم آن را پرداخت کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه معبر محل مغازه من ۱۴ متر است هزینه آسفالت سازی این معبر را برایمان ۱۰۵ میلیون تومان برآورد کرده اند و قادر به پرداخت این هزینه نیستم.

کامران نژاد یکی دیگر از صاحبان صنوف آلاینده بیرجند گفت: برای ۱۶۰ متر زمینی که در این سایت دارم برای من نیز ۲۰ میلیون تومان هزینه آسفالت سازی در نظر گرفته شده است و‌ نمی توانیم این هزینه‌های بالا را پرداخت کنیم.

بعد از گذشت ۲ هفته هنوز شهرداری پای کار نیامده است

فاضلی فرد فرماندار بیرجند گفت: در پی سفر دوم ریاست جمهوری و حضور آقای وحیدی در سایت صنوف آلاینده، شهردار بیرجند قول داد که آن بخش از هزینه‌های زیرساخت این سایت را که مربوط به شهرداری است پرداخت کنند.

او افزود: بعد از گذشت ۲ هفته از قول شهردار هنوز خبری از تأمین اعتبار زیر ساخت‌های این سایت از سوی شهرداری نیست.

فاضلی فرد در‌ خصوص هزینه‌های براورد شده آسفالت معابر گفت: من اطلاعی در خصوص این هزینه‌ها ندارم و‌ این موضوع را پیگیری می‌کنم تا ببینم بر چه اساسی این هزینه‌ها در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


فرماندار بیرجند با اشاره به وضعیت روشنایی سایت صنوف آلاینده گفت: قرار است ۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در این محل اجرا شود.

او ادامه داد: تا کنون اجرای یک کیلومتر از شبکه فشار ضعیف در این سایت و نصب ۱۸ دستگاه پست هوایی صورت گرفته است.

فاضلی فرد تصریح کرد: امروز نیز کار اجرای ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف دیگر به همراه نصب ۳ دستگاه پست هوایی به پیمانکار سپرده شده است.

فرماندار بیرجند گفت: گازکشی سایت صنوف آلاینده نیز از سوی اداره گاز آغاز شده است و تا پایان سال به پایان می‌رسد.

از مصوباتی که برای سایت صنوف آلاینده نیز در سفر دوم ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است اعطای تسهیلات برای ساخت و ساز واحد‌های صنوف آلاینده و تأمین اعتبار برای تکمیل فاز برق رسانی به این سایت بوده است.

قرار است در سایت صنوف آلاینده بیش از ۲ هزار کسبه فعالیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار