۷ هزار بسته لبنی در آذربایجان غربی توزیع شد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در راستای کمک‌های شاخص استانداری برای بهبود معیشت و ارتقای سطح زندگی گروه‌های هدف، امسال بیش از ۷ هزار بسته لبنی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال بوده است، گفت: این بسته‌ها در میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان‌های ارومیه، خوی، مهاباد، میاندواب، سردشت، شاهیندژ، تکاب و چالدران توزیع شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بسته‌ها و در راستای اجرای طرح شنبه‌های محرومیت زدایی بسته‌های معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان به تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز بین مددجویان مناطق محروم توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به سفر رئیس بنیاد مستضعفان در سه ماهه دوم امسال به استان با پیگیری استاندار آذربایجان غربی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به بهزیستی استان اختصاص یافت که به ازای هر مددجو پنج میلیون ریال بود.

محمدپوری با بیان اینکه ۱۰ میلیارد ریال نیز به حساب خانوار‌های دو معلولی و بالاتر و خانواده‌های دوقلویی و بالاتر به ازای هر نفر پنج میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: ۱۰ میلیارد ریال هم امسال جهت خرید جهیزیه به مددجویان به تعداد ۴۲ نفر از سوی استاندار آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.