قدردانی از ۲۴۷ دانش آموز و معلم برتر پژوهشگر استان

ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش از ۱۰۵ معلم، ۱۰۲ دانش آموز و ۴۰ دانش آموز برتر المپیاد علمی – پژوهشی با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این برنامه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد گفت: فضای عمومی مدرسه باید فضای پژوهنده باشد و دستیابی به این هدف، تنها از طریق ترویج مطالعه، تقویت روح پرسشگری و تقویت و زمینه‌سازی برای جستجوگری توسط دانش‌آموزان میسر است.

علی حجرگشت با اشاره به اینکه توجه به پژوهش در فضای مدرسه از اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، یادآورشد: ساحت پژوهش و ارزشیابی و ساحت علمی و فناورانه از بخش‌های مهم و پایه‌ای سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش تعیین شده است.

او افزود: آموزش و پرورش برای کارآمد شدن، به روز شدن در عصر دانایی و توانایی نیاز به تحقیق دارد و با تکیه برعلم و پژوهش می توانیم به دنبال کسب الگوی استقلال علمی و پیشرفت در حوزهای مختلف صنعتی، کشاورزی، علمی و غیره باشیم.

حجرگشت تاکید کرد: برنامه ملی معلم پژوهنده با استقبال چشمگیر و بی نظیر معلمان پژوهنده البرز در بخش های آموزشی و تربیتی روبرو شده است و دانش آموزان استان نیز به این سمت سوق داده شده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب های جدید التالیف معلمان آموزش و پرورش استان البرز نیز رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.