سه باند سرقت مسلحانه در زاهدان متلاشی شد/دستگیری ۱۵ نفر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای باند سارقان مسلح خودرو و گوشی تلفن همراه در شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار محمد قنبری اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، و گوشی تلفن همراه در زاهدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد عاملان این سرقت ها را در قالب چند باند و با شیوه و شگرد یکسانی انجام می دهند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعضای این باند به صورت حرفه‌ای در زمینه سرقت مسلحانه خودرو و گوشی تلفن همراه فعال بودند گفت: سارقان با یک نقشه از پیش طرح ریزی شده، مورد نظر خود را شناسایی و در فرصتی مناسب به صورت ورود به عنف اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند سرقت ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل، تیم رسیدگی کننده به پرونده پاتوق سارقان را در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۱۵ نفر از اعضای این سه باند را دستگیر کردند.

سردار قنبری ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به ۲۳ فقره سرقت مسلحانه در سطح استان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه خودرو سواری و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه مقادیری فشنگ مربوطه کشف شدخاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار