مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

۱۰۴ درصد برنامه تعهد ایجاد شغل در بوشهر محقق شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۴ درصد برنامه تعهد شده محقق شده است.

مصدق کشاورزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  جایگاه اشتغال استان در کشور را برتر اعلام کرد و اظهار داشت: در ارزیابی‌های انجام شده، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در شاخص‌های عملکردی اختصاصی و عمومی با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال قبل رتبه برتر کشوری با اختلاف بسیار زیاد با سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

او تعهد اشتغال امسال استان بوشهر را ۲۱ هزار و ۶۷۴ نفر ذکر کرد و گفت: حسب دستور استاندار تاکنون برنامه‌ریزی برای ۳۰ هزار نفر اشتغال در استان بوشهر انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در ۹ ماه امسال در استان خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۲۲ هزار و ۱۰۱ فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده که با برنامه‌ریزی و پیگیری لازم بر اساس برنامه تعهد شده وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۰۴ درصد محقق شده است.

کشاورزی ادامه داد: با افزایش طرح‌های اشتغال‌زایی تا پایان سال فرصت‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر نسبت به تعهد ایجاد شده به  ۱۳۸ درصد نسبت به تعهد خواهد رسید.

او با اشاره به فرصت‌های اشتغال‌زایی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی در حوزه دریا، نفت و گاز و صنایع معدنی، توسعه متوازن مناطق مختلف به ویژه مناطق کمتر برخوردار استان، اشتغال‌زایی گسترده به دنبال دارد و تحقق این مهم نیز مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بخش دولتی و خصوصی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.