راه اندازی بازار روز میوه و تره بار در مناطق کلانشهر اهواز

قرار است هست بازار روز ویژه میوه و تره بار در مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برای رفاه شهروندان راه اندازی شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: بنابر دستور شهردار قرار است در هر منطقه یک بازار روز ویژه میوه و تره بار راه اندازی شود.

میثم ایل اسکندری می گوید: تا قبل از عید راه اندازی دو بازار در دستور کار قرار گرفته است، ۱۸۰۰ متر مربع از فضای بازار صدف برای راه اندازی بازار میوه و تره بار در محدوده و دیگری بازاری در محدوده منطقه شش جنب سوله ورزشی الغدیر است که آماده سازی شد و ظرفیت استقرار ۲۰۰ دستفروش را دارد.

به گفته او در مجموع قرار است ۸ بازارچه در ۸ منطقه شهری شهرداری اهواز راه اندازی شود، نظارت بر قیمت میوه و تره بار به عهده صمت و جهاد کشاورزی است، برای هر بازار روز میوه یک متولی تعیین و وظایف نظارت بر این بازار به عهده او خواهد بود.

او گفت: در حال پیگیری برای نمایش قیمت میوه در سایت اهواز من هستیم تا مردم بتوانند قیمت به روز میوه را از طریق این سایت مشاهده کنند به مناسبت شب عید عرضه مستقیم میوه از میدان الغدیر در حدود ۲۵ نقطه شهر انجام شود، مکاتباتی انجام شده تا در صورت همکاری اتحادیه آجیل و خشکبار و اصناف، خشکبار شب عید زیر قیمت بازار به صورت مستقیم در برخی نقاط اهواز به فروش برسد که در صورت توافق این طرح اجرا خواهد شد.

به گفته او ساماندهی بازار آبزیان نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که تا سال آینده پس از انجام مطالعات و نهایی شدن مکان‌های مورد نظر این بازار توسط شهرداری اهواز ساخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.