توئیت دروازه بان افسانه ای برای رونالدو

هیگوئیتا، دروازه بان افسانه ای که سابقه چند سال حضور در باشگاه النصر را دارد پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه را با زبان عربی به او تبریک گفت.

مهم‌ترین خبر این روز‌های دنیای فوتبال بدون شک انتقال عجیب و پر سر و صدای کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان است.

کریستیانو بعد از چند ماه پرتنش در منچستریونایتد و درگیری‌های متناوب با سرمربی و مدیران این تیم در نهایت با یک مصاحبه جنجالی همه پل‌های پشت سر را خراب کرد تا در آستانه جام جهانی قراردادش با شیاطین سرخ به صورت دوطرفه فسخ شود.

ستاره پرتغالی در جام جهانی قطر نتوانست آنطور که انتظار می‌رود درخشان ظاهر شود. اما در پایان این تورنمنت ناگهان مشخص شد که شایعات درباره احتمال پیوستن رونالدو به النصر صحت دارد. در نهایت روز جمعه این هفته خبر رسما تایید شد و کریستیانو در حال حاضر با هواپیما در حال عزیمت به ریاض است. او فردا در مراسمی رسمی به هواداران النصر معرفی خواهد شد.

رنه هیگوئیتا برای هواداران فوتبال چهره شناخته شده‌ای است. دروازه‌بان خاص کلمبیایی که با ظاهر و حرکات عجیب و ویژه‌اش به یکی از نام‌های افسانه‌ای دروازه‌بانی تبدیل شده است. هیگوئیتا که سابقه پنج سال حضور در باشگاه النصر در کسوت مربی را دارد امروز پیوستن رونالدو به این باشگاه را تبریک گفت. جالب اینجا است که هیگوئیتا برای تبریک گفتن به کریستیانو از زبان عربی استفاده کرده است.

هیگوئیتا در توییتی خطاب به کریستیانو رونالدو، به زبان عربی نوشت:" به بزرگترین باشگاه عربستان سعودی خوش آمدی".

توئیت دروازه بان افسانه ای برای رونالدو

هیگوئیتا از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ چندین پست در باشگاه النصر داشت. او در اصل به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به این تیم پیوست، ولی در مدت پنج سال حضورش دو بار به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت النصر نشست. بار اول هیگوئیتا بعد از اخراج خورخه داسیلوا به عنوان سرمربی موقت منصوب شد و یک بار هم بعد از اخراج فابیو کاناوارو جای او را گرفت.

برچسب ها: النصر ، رونالدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار